Lac

prawdziwie polski mud


Witaj na stronie informacyjnej generowanej przez Laca.

Połącz się! albo zajrzyj na stronę.

"WAMPIR GRACZ"
Gracz może zarazić się wampiryzmem od 11 poziomu. Metod zabezpieczenia się
przed zarażeniem jest kilka (wysoka MORALNOŚĆ
, czosnek w dłoni, czar
POZYTYWNE DOŁADOWANIE, EGZORCYZM), należy więc o nich pamiętać, jeśli nie chce
się zostać wampirem. Jeśli jednak chcesz zostać wampirem, przemyśl to:

ZALETY WAMPIRA
- twoje ŻYCIE odradza się szybciej niż u innych ras
(ale tylko kiedy się najesz i nie pali cię słońce),
- masz zawsze działające WYKRYCIE NIEWIDKI,
- nie działa na ciebie OTRUCIE (zarówno czar, jak i zatruta broń),
- zadajesz pazurami większe obrażenia niż inne rasy o tej samej sile
(nie wpływa to jednak na obrażenia zadawane za pomocą broni),
- możesz pożywiać się podczas walki (co oddaje ci trochę życia).

WADY WAMPIRA
- każdy gracz może cię zabić nie zostając mordercą! Wampir, jako istota zawsze
spragniona krwi niewinnych istot jest traktowany prawie jak MORDERCA!
Wyjątkiem jest atak BWWU (patrz pomoc ZABÓJSTWO BOHATERA),
- bardzo szybko głodniejesz i co kilka godzin potrzebujesz świeżej krwi,
- promienie słoneczne czynią ogromne spustoszenie w twoim ciele - nie skryjesz
się przed nimi wchodząc do budynków z oknami, potrzebujesz głębokich podziemi
lub jaskiń,
- bronie wykonane ze srebra zadają ci obrażenia większe niż innym rasom,
- wampir traci możliwość przywołania (/) na 25 poziomie (inne rasy na 50),
- wampir zostaje przepędzony z miasta i staje się mieszkańcem świata mroku ze
stolicą - miastem duchów (które ma wiele wad w porównaniu do miast ludzi),
- wiele ras nienawidzi wampirów i wiele postaci będzie cię atakować bez
ostrzeżenia (dotyczy to także wielu sklepikarzy, u których niczego nie
kupisz, obsługi przechowalni, obsługi portów i innych),
- wampir nigdy nie osiągnie moralności wyższej niż 0 (co oprócz dostępności
przedmiotów wpływa także na traktowanie cię przez np. straż miejską),

GRA WAMPIREM
- nie możesz żywić się zwykłym pożywieniem - musisz używać polecenia POŻYW,
aby pić krew niewinnych istot,
- już od 25 poziomu musisz używać zwojów przywołania,
- nie musisz używać czarów LATANIE i PRZENIKANIE - możesz w zamian
zmienić się w nietoperza za pomocą polecenia NIETOPERZ.

Chociaż rasa wampira ma swoje zalety, jej wady czynią ją całkowicie nie do
okiełznania dla nowicjuszy. Chroń się przed zarażeniem, aby oszczędzić sobie
płaczu i zgrzytania zębami.

Zobacz też pomoc CZYSTA KREW, POŻYW, NIETOPERZ.

spis treści | kto gra | pomoc | polecenia | profesje | krainy